MPR10
Tek kutuplu güç röleleri MPR10 ve HPR10, yüksek akımlı yükleri anahtarlama ve bataryayı araç elektrik sisteminden ayırmak için tasarlanmıştır. Mekanik güç rölesi tipi MPR10:
- Enerji tasarrufu sağlar ve CO2 emisyonlarını azaltır.
- Yüksek yükler için idealdir.
- Mevcut araç tasarımlarına kolayca entegre edilebilir.
- Kontrol ekipmanı üzerinde herhangi bir değişiklik yapmadan doğrudan kullanılabilir.
MPR10, kararlı bir röledir, yani anahtarlama işlemi için sadece kısa bir akım impulsu gereklidir. Kontak daha sonra kalıcı mıknatıslar tarafından akımsız olarak pozisyonunda tutulur.
YENİ! Artık sağlam fişli konnektörlü olarak da mevcuttur – HDSCS konnektör serisiyle uyumludur.YENİ! Yük devresinde 48 V’a genişletildi. Zamandan ve maliyetten tasarruf sağlar:
- Hızlı ve hatasız montaj sayesinde
- Kontrol kontaklarının çevresel etkilerden izole edilmesi sayesinde
- Titreşim ve mekanik strese karşı yüksek direnç sayesinde
Teknik veri
Voltaj derecesi | Doğru Akım 12 V Doğru Akım 24 V Doğru Akım 48 V |
---|---|
Çalışma gerilimi | DC 16…32 V DC 9…16 V |
Sürekli akım | 100A 200A 300A |
Kutup sayısı | 1 kutuplu |
Yük devresinin fiziksel izolasyonu | 1 (HAYIR) |
Sıcaklık aralığı | -40°C … +85°C |
Terminal tasarımı | Yük terminalleri M8 veya M10 Kontrol terminalleri M4 veya HDSCS |
Montaj yöntemi | M4 konnektörleri yan ve ayak ayak flanş delikleri sıkıştırma sınırlayıcı yan flanş |
Tasarım | Silindirik muhafaza |
Özellik | Zorlu uygulama koşulları için mekanik güç rölesi.
Sadece anahtarlama işlemleri sırasında enerjiye ihtiyaç duyan bistable sürücü sayesinde son derece güç tasarrufu. |
İletişim sistemi türü | mekanik |
Uygulamalar
- Otomatik güdümlü araçlar (AGV)
- Otomobiller
- Ticari Araçlar
- Forkliftler
- Raylı taşıtlar
- Su Taşıtları ve Araçlar
MPR20
MPR20, tek kararlı bir elektro-mekanik güç rölesidir. Entegre elektronik kontrol devresi, standart güç rölelerine kıyasla tutma gücündeki güç tüketimini 10 faktörü ile azaltmaya yardımcı olur. 300 A’yı hem değiştirebilir hem de taşıyabilir. Bir güç kesintisi durumunda, tek kararlı tasarımı sayesinde röle hemen orijinal durumuna geçecektir. Bu daha fazla güvenlik ve güvenilirlik sağlar. Tutma gücünün ve çekme gücünün azaltılması, kontrol tertibatına doğrudan bağlantıya izin verir ve monostabil bir tasarıma rağmen ek maliyet azaltma ve çevresel avantajlar sağlar. Standart sonlandırma teknolojilerini ve montaj boyutlarını kullanan MPR20, geleneksel rölelerin yerini kolay ve hızlı bir şekilde alabilir.
- Azaltılmış yakıt tüketimi ve CO2 %90 daha düşük tutma gücü sayesinde emisyon
- Sağlam, su geçirmez ve toz geçirmez tasarım sayesinde zorlu uygulamalar için esnek kurulum
- Kontrol tertibatına doğrudan bağlantı sayesinde daha kısa kurulum süresi
YENİ! Artık sağlam takılabilir konektör ile de mevcuttur – HDSCS konektör serisiyle
uyumludur YENİ! Yük devresinde 48 V’a kadar uzatma
Zamandan ve maliyetten tasarruf sağlar
- hızlı ve hatasız montaj sayesinde
- Kontrol kontaklarının çevresel etkilerden izolasyonu sayesinde
- Titreşim ve mekanik strese karşı yüksek direnç sayesinde
Teknik veri
Gerilim derecesi | DC 12 V DC 24 V DC 48 V |
---|---|
Çalışma gerilimi | DC 16…32 V DC 9…16 V |
Sürekli akım | 100 A 200 Bir 300 A |
Kutup sayısı | 1 kutuplu |
Sıcaklık aralığı | -40 °C …. + 85 °C |
Terminal tasarımı | M8 veya M10 yük terminalleri M4 ve HDSCS kontrol terminalleri |
Montaj yöntemi | M4 konektörler yan ve ayak ayağı flanş delikleri, sıkıştırma sınırlayıcı yan flanşlı |
Tasarım | Silindirik muhafaza |
Özellik | Zorlu uygulama koşulları için mekanik güç rölesi.
Çalışma sırasında güç tüketimini 10 kat azaltan monostabil sürücünün elektronik kontrolü sayesinde özellikle güç tasarrufu. |
İletişim sistemi tipi | Mekanik |
Sertifika | KBA E1 (ECE-R10) |
Uygulama
- Otomatik yönlendirmeli araçlar (AGV)
- Otomobil
- Ticari Araçlar
- Stapler
- Raylı taşıtlar
- Deniz Taşıtları ve Taşıtlar